סדנה לאנשי עסקים: איך לשווק את העסק שלך נכון?

סדנה לאנשי עסקים: איך לשווק את העסק שלך נכון?

פתיחת עסק עצמאי היא עניין לא פשוט. צריך לבדוק את השטח, לבחון האם קיים ביקוש למוצר או לשירות, לבדל את העסק החדש מעסקים מתחרים, לפתוח תיקים במע"מ ובמס הכנסה ועוד. אולם ההקמה של העסק היא עדיין החלק הפשוט לעומת השיווק שלו. לא כל בעל עסק יודע איך לפרסם את עצמו, איך לגייס את הלקוחות הראשונים ואיך לצמוח.

בניית תכנית עסקית ושיווקית היא מעין תעודת זהות של העסק, המציגה אותו בפני הלקוח הפוטנציאלי ומטרתה לשכנע אותו לבחור דווקא בעסק הזה ולא באחר. תל אביב, למשל, גדושה במכוני דפוס, אולם איך יכול בעל בית דפוס אחד לבלוט בין עשרות המתחרים שלו? למה שלקוח פוטנציאלי שנכנס לגוגל ומחפש "כרטיס ביקור תל אביב" או "הדפסת הזמנות לחתונה בתל אביב", יבחר דווקא אחד ולא את האחר?

הסטטיסטיקה טוענת שקשה להצליח עם עסק חדש. זה נכון ואכן מדובר בעבודה קשה, אולם ההצלחה היא בהחלט במרחק נגיעה. אלה שלא מצליחים הם בדרך כלל אלה שלא ידעו לשווק נכון את עצמם ואת העסק שלהם.

שיווק נכון של העסק הוא עניין של תודעה. בעל עסק חייב ללמוד כיצד לחשוב באופן שיווקי ואיך להוציא לפועל באופן נבון ויעיל את התכנית העסקית שלו. החדשות הטובות הן שזהו דבר שאפשר ללמוד, באמצעות סדנה לאנשי עסקים בנושא שיווק נכון של עסקים.

מה כוללת סדנת שיווק עסק נכון לאנשי עסקים

הסדנה מיועדת לאנשי עסקים שסיימו ללמוד מקצוע ומעוניינים לפתוח עסק חדש, לבעלי עסקים קיימים המעוניינים לקבל כלים שיעזרו להם לפתח את העסק שלהם ולאנשים שכבר יש להם קריירה ומעוניינים להפוך תחביב רב שנים לעסק שישלים להם הכנסה צדדית. בין הנושאים הנדונים בסדנה:

  • כיצד לרתום סיפור אישי על מנת להוסיף עוצמה לאופיו של העסק
  • כיצד למצוא את הערך המוסף של העסק על מנת ליצור בידול וייחוד בהשוואה למתחרים
  • כיצד לבנות יסודות יציבים לעסק על מנת שיוכל להתקיים לאורך זמן
  • כיצד להרחיב את סל המוצרים על מנת לגוון את ההיצע ללקוחות
  • כיצד לחשוב באופן שיווקי ולבנות אסטרטגיית שיווק יעילה
  • כיצד למכור את המוצר או השירות בכל רגע נתון ובכל מקום אפשרי
  • כיצד להימנע מבזבוז משאבים על שיווק שאינו אפקטיבי על מנת להתמקד בשיווק יעיל ואיכותי

במהלך הסדנה, המשתתפים עובדים על פיתוח של תודעה שיווקית ומקבלים כלים פרקטיים אותם ניתן ליישם עבור כל עסק: במיוחד אם הוא עסק חדש שזה עתה יצא לאוויר העולם, אבל גם אם מדובר בעסק ותיק המחפש דרכים להרחיב את קהל הלקוחות שלו ולשווק את עצמו נכון על מנת להגדיל בסופו של דבר את שורת הרווח של העסק שלהם.

 

 

 

 

 

© 2018 סדנתצחוק. All rights reserved.